
Cloud rješenja
Adoption
Advisory za
Office 365
Jeste li iskoristili potencijal Microsoft Office 365 kolaboracijske platforme?
Microsoft Office 365 nudi niz poslovnih aplikacijskih rješenja koja omogućuju veću produktivnost, efikasnost i inovativnost zaposlenika, a posljedično i organizacija koje na taj način znatno olakšavaju poslovanje i jednostavnije dolaze do zacrtanih poslovnih ciljeva.
Da bi se maksimalno iskoristio navedeni potencijal dostupnih rješenja, implementacija novih alata ili novih praksi rada zahtjeva adekvatan pristup i strategiju, posebice kad su u pitanju promjene svakodnevnog načina rada i uspostava novih poslovnih kolaboracijskih procesa.
Combis Adoption Advisory pristup tj. metodologija uključuje sve aspekte implementacije odnosno, osim funkcionalne implementacije kolaboracijskih alata fokus stavlja na uspostavu novih praksi rada te na usvajanje novih praksi rada od krajnjih zaposlenika.
Područja
rješenja
Prednosti za zaposlenike:
- Povećanje digitalne pismenosti zaposlenika te djelomična autonomija u korištenju potrebnih kolaboracijskih alata u poslovanju
- Omogućen rad neovisno o lokaciji ili uređaju, svi su sadržaji dostupni na jednom mjestu – jednostavan udaljeni rad
- Veća razina informiranosti zaposlenika, informacije kolaju brže i jednostavnije
- Povećanje efikasnosti i produktivnosti zaposlenika, kroz osobnu produktivnost i timsku suradnju
- Manja ovisnost o internom IT-u
Prednosti za organizaciju:
- Maksimalno korištenje tehnologija dostupnih kroz plaćene Microsoft licence
- Veća produktivnost, efikasnost i inovativnost zaposlenika = bolji poslovni rezultat za organizaciju
- Veća razina povezanosti zaposlenika, veća razina dijeljenja znanja i općenito kulture kolaboracije
- Povećanje zadovoljstva zaposlenika i angažiranosti zaposlenika = bolji poslovni rezultat za organizaciju
- Smanjivanje operativnih troškova
Neki od primjera
scenarija
korištenja
Timska kolaboracija i zajednički rad na dokumentima kroz Teams aplikaciju
Digitalizacija poslovnih procesa korištenjem SharePoint Lista
Intranet Portal za centralizaciju informacija i dokumenata za sve zaposlenike, na SharePoint Online servisu
Korištenje virtualnih bilježnica unutar timova za strukturiranje informacija i znanja (npr. bilježnica za timske sastanke, bilježnica kao baza znanja,...)
Interna društvena mreža, tematske zajednice i angažiranje zaposlenika korištenjem Viva Engage alata
Upravljanje zadacima korištenjem Planer aplikacija
Upravljanje strateškim ciljevima kompanije korištenjem OKR metodologija i Viva Goals alata
Prikupljanje povratnih informacija od zaposlenika korištenjem kroz obrasce (Forms)

CoPilot za Microsoft 365 kao AI pomoćnik u radu s Microsoft 365 alatima
Naše reference











Spremni ste
napraviti sljedeći
korak?
Prijavite se na našu Modern Workplace radionicu na kojoj analiziramo trendove i zahtjeve suvremenog radnog mjesta i zaposlenika, predstavljamo Combis Adoption Advisory metodologiju uvođenja kolaboracijske platforme koja garantira visoku razinu prihvaćanja novih tehnologija od strane zaposlenika, te pokazujemo kako korištenje Office 365 alata može izgledati u praksi.
Niste sigurni koja sve područja interne kolaboracije možete unaprijediti kroz Adoption Advisory? Ispunite anketni upitnik kako bi se pobliže upoznali s mogućim unaprjeđenjima.
Pogledajte Case Study i saznajte realne podatke o uštedi vremena nakon implementacije Office 365.5>

Bilo gdje i bilo kad
Naši stručnjaci su spremni odgovoriti na vaš poziv bilo gdje i bilo kada, kako bi organizirali sastanak, održali prezentaciju, radionicu ili obavili bilo koju drugu aktivnost koja će vam pomoći da saznate više o našoj cjelokupnoj ponudi.