Autor: Digital Advisory tim
Jeste li isprobali Teams Webinar?

U svibnju 2021. godine Microsoft je svoj najpopularniji alat Teams obogatio još jednom mogućnošću – Teams Webinarom, te nas zauvijek poštedio brige oko toga koliko sudionika imamo na Teams sastanku. Dosadašnja brojka od 300 sudionika online sastanka se popela na 1000, što će nekima uvelike olakšati organizaciju i održavanje virtualnih sastanaka. Teams Webinarom se pak omogućuje jednostavniji način organizacije i provođenja internih edukacija, edukacije korisnika, modularne treninge partnera/korisnika/studenata ili pak marketinške webinare za širu publiku (izravno preko Dynamics Marketing modula).

Što je Teams Webinar?

Teams webinar je mogućnost unutar Microsoft Teamsa koja omogućava jednostavnu interakciju s velikim brojem sudionika. Webinar se može koristiti do 1000 sudionika u full interactivity načinu tj. načinu gdje svi sudionici imaju mogućnost sudjelovanja u razgovorima, anketama, uključivanju pomoću mikrofona i kamere  Organizacija webinara jednostavna je kao organizacija klasičnog online sastanka na Teamsu, s dodatno dostupnim prilagođenim stranicama za registraciju putem e-pošte sudionika. Uz navedeno, webinar podržava dodatne mogućnosti prezentiranja kroz kontrolu od strane hosta, kao što su onemogućavanje čavrljanja i videa sudionika te izvješćivanje nakon događaja.

Mogućnosti Teams webinara

Teams Webinar je dostupan svim korisnicima Office365 licenci te nema ograničenja za svrhu korištenja, što znači da se može koristiti na svakodnevnoj bazi kao alat za sastanke ili povremeno za obraćanja velikoj publici.

Niže su navedene najznačajnije mogućnosti Teams webinara:

  • PowerPoint Live – PowerPoint Live i Presenter način rada omogućavaju održavanje interaktivne prezentacije na drugačiji i profesionalniji način. Tijekom dijeljenja prezentacije moguće je pregledavati nadolazeće slajdove, bilješke, razgovore u sastanku i publiku u jednom prikazu. U međuvremenu, sudionici mogu personalizirati svoje iskustvo kretanjem po prezentaciji vlastitim tempom ili korištenjem načina visokog kontrasta i čitača zaslona kako bi sadržaj bio što uočljiviji
  • Registracijski link – prilikom kreiranja webinara dodaju se detalji o događaju, slika zaglavlja i prilagođena pitanja u obrazac za registraciju. Sudionici se pozivaju na registraciju za webinar dijeljenjem linka putem e-pošte i/ili odabranih kanala društvenih medija (Sharepoint, Yammer, Teams…)
  • Mogućnosti kontrole host/sudionik – jedan ili više izlagača mogu dijeliti sadržaj, videozapise i zvuk. Sudionici mogu vidjeti sadržaj i po želji surađivati s izlagačima. Angažman publike u obliku je reakcija, pisanja u chatu ili odgovaranja na anketna pitanja. Sudionici ne mogu dijeliti vlastiti zvuk, videozapis ili sadržaj
  • Anketni obrazacForms obrasci koji se nalaze u prozoru za čavrljanje se mogu iskoristiti za integriraciju ankete u razgovor sastanka i uživo uvid u odgovore sudionika. Opcija anketiranja omogućuje primanje povratnih informacija u stvarnom vremenu jer sudionici postaju aktivni elementi webinara.

Teams Webinar unutar Dynamics 365 Marketing aplikacije

Teams webinar je moguće koristiti direktno i iz Dynamics 365 Marketing aplikacije, što ubrzava i automatizira proces praćenja odnosa s korisnicima, u kontekstu marketinških aktivnosti. Integracijom Teams webinara u Dynamics 365 Marketing aplikaciju zaposlenicima marketinga omogućena je tehnička izvedba marketinških aktivnosti u svakom koraku kontakta s potencijalnim ili postojećim korisnicima. Slanje pozivnica za webinar direktno iz Dynamics 365 Marketing, postavljanje i prilagodba registracijskog obrasca polaznika webinara, statistika sudjelovanja na webinaru, komunikacija prema korisniku nakon webinara uz pregled svih marketinških aktivnosti po svakom korisniku neke su od mogućnosti koje su podržane integracijom Marketing aplikacije i Teams webinara. Ovom integracijom ponovno su argumentirane ozbiljne namjere Microsofta da aplikacije međusobno logički surađuju i komuniciraju, s ciljem optimizacije iskustva i povećanja vrijednosti za krajnjeg korisnika Microsoft tehnologija.

Preduvjeti korištenja Teams Webinara

Teams webinar dostupan je i besplatan za korisnike Microsoft 365. Mogućnosti webinara dostupne su u tarifama:

  • Microsoft 365 E3/E5,
  • Microsoft 365 A3/A5 i
  • Microsoft 365 Government G3/G5.

Manje organizacije koje koriste tarife Microsoft 365 Business Standard i Microsoft 365 Business Premium također imaju mogućnost korištenja Teams webinara, ali do 300 sudionika.

Hoće li nam Teams webinar pomoći?

Teams Webinar  omogućava održavanje interaktivnih sastanaka s publikom do 1000 sudionika. Ova mogućnost nudi naprednije i interaktivnije opcije prezentiranja putem opcije PowerPoint live, veću host kontrolu te mogućnost registracije na webinar putem linka.

Teams webinar je jednostavan za korištenje poput Teams Meetinga, ali ima benefite Teams live eventa poput velikog broj sudionika te više opcija kontrole hosta nad sadržajem webinara. U slučaju da želite izbjeći ponešto kompleksnu uspostavu Teams live eventa, možete se pouzdati u Teams webinar kao novu i jednostavniju alternativu za obraćanje velikoj publici.

Ostale mogućnosti i svrhe korištenja Teams sastanaka pogledajte u Combis blogu Pitate se koju vrstu Teams sastanka odabrati? Na pravom ste mjestu.

Za više informacija o Teams webinaru, posjetite Microsoftove stranice: