intro image

Cloud rješenja

Sistemska podrška i
operativno upravljanje

Nakon što su rješenja uspješno implementirana, potrebno je kontinuirano voditi brigu da funkcioniraju kako je očekivano, potrebno je održavati razinu kvalitete IT usluga prema krajnjim korisnicima efikasnim rješavanjem problema i incidenata koji se događaju u svakodnevnom korištenju, te je poželjno pratiti nove funkcionalnosti i izmjene koje Microsoft redovito ugrađuje u svoje Cloud proizvode, te time stalno unaprjeđivati kvalitetu usluge. Čini se kao nemoguća misija? Uz naše usluge podrške tu brigu možete prepustiti nama, dok se vi fokusirate na svoje poslovanje. 

Prednosti korištenja Combisove podrške  

Ekspertiza

01

Naš tim za podršku sastoji se od certificiranih stručnjaka s velikim iskustvom podrške za rješenja temeljena na Microsoft tehnologijama, kroz dugogodišnji kontinuirani rad s preko 50 korisnika.

Fleksibilnost

02

Obuhvaćene tehnologije, vrste podrške, radno vrijeme i vrijeme odziva, sve elemente usluge prilagođavamo potrebama korisnika.

Sveobuhvatnost

03

Combis nudi podršku i za većinu ostalih poznatih tehnologija i rješenja, što nam omogućuje pružanje cjelovite usluge.

Fokus

04

Naši stručnjaci posjeduju ekspertizu i iskustvo pa vi ne morate investirati u ista znanja. Na taj način će vaš IT tim imati više vremena za specifične zahtjeve poslovanja.

Combis nudi sljedeće usluge
  • Podršku za sve Microsoft 365 proizvode i tehnologije, Azure infrastrukturu te ključne Microsoft tehnologije vezane uz on-premise infrastrukture.
  • Razne modele pružanja usluga i vremena odziva, uključujući i 24/7 model, za reaktivnu podršku odnosno rješavanje incidenata.
  • Proaktivnu i preventivnu podršku koja uključuje kontinuirane preglede funkcionalnosti te ažurnu implementaciju sigurnosnih i funkcionalnih zakrpi.
  • Adaptivnu podršku kroz koju je moguće realizirati zahtjeve za promjenama, bilo da se radi o tehnološkim unaprjeđenjima od strane Microsofta ili korisničkom zahtjevu.
  • Konzultantske usluge usmjerene na povremene analize i predlaganje optimizacija i unapređenja.
  • Service Delivery Manager i Technical Account Manager uloge ovisno o potrebama korisnika.
  • Service Desk za prijavu svih zahtjeva vezanih za podršku, uz mogućnost praćenja realizacije
stats

Prijavi se na
radionicu

Uvodne radionice za upoznavanje s navedenim područjima Microsoft Cloud tehnologija, su besplatne za korisnike uz potrebnu prijavu

Pronađite nas na društvenim mrežama