Cloud rješenja

Migracije na
Microsoft Office
365

Ako već niste korisnik Microsoft Office 365 kolaboracijske platforme, onda je ovo
štivo za vas

Zbog sveobuhvatnosti kolaboracijske platforme i rješavanja većine ili gotovo svih korisničkih potreba, činjenice da nije potrebna nikakva vlastita infrastruktura o kojoj treba voditi računa, jednostavnosti kupnje i korištenja, prihvaćenosti od strane organizacija i zaposlenika, mogućnost korištenja s bilo kojeg uređaja i neovisno o lokaciji, Microsoft Office 365 je danas gotovo postao standard.

Pređite na korištenje Microsoft Office 365
kolaboracijske platforme uz pomoć COMBIS tima za
migracije

Što migriramo? S čega? Na što? S čime?
Korisničke mailboxe Exchange, Hosted Exchange, GSuite, Lotus Notes, CPanel, Novel Netware, Dovecot IMAP, … * Exchange Online Alatima ugrađenima u O365 platformu.
Specijaliziranim alatima: 

Korisničke podatke Korisnička računala
Dijeljeni mrežnih folderi
OneDrive for Business SharePoint Online Alatima ugrađenima u O365 platformu.
Specijaliziranim alatima: 

Korisničke sadržaje s postojećih 
kolaboracijskih rješenja SharePoint Server SharePoint Online Specijaliziranim alatima:

 

Korisničke sadržaje između različitih organizacija Jedna O365 organizacija (tenant) Druga O365 organizacija (tenant) Specijaliziranim alatima:

 

 

*za sve navedene platforme imamo iskustvo iz prakse

U zadnje tri godine naš je tim sudjelovao u migraciji blizu 15.000 korisnika na Office 365 iz preko 30 različitih tvrtki, s gotovo svih znanih kolaboracijskih rješenja.

Nije dovoljno samo migrirati na Office 365

Nakon provedene migracije na Office 365 korisnici se susreću s velikim brojem novih tehnologija i alata, koji odgovaraju na niz zahtjeva poslovanja ako se implementiraju na ispravan način. Odabrati pravi alat za ispravnu namjenu vrlo često predstavlja opterećenje samim zaposlenicima te na kraju dovodi do neučinkovitog iskorištavanja dostupnih alata.

 

Kako bismo osigurali da tvrtke na adekvatan način iskoriste one Office 365 kolaboracijske alate koji odgovaraju stvarnim zahtjevima poslovanja, sadržajno pripreme te alate te na kraju obuče svoje zaposlenike najboljim praksama korištenja, izgradili smo Combis Adoption Advisory metodologiju. Adoption Advisory metodologija je potvrđena kao uspješni okvir za uvođenje Office 365 alata u poslovanje, na više desetaka projekata unazad nekoliko godina.

Doznajte više
stats

Bilo gdje i bilo kad

Naši stručnjaci su spremni odgovoriti na vaš poziv bilo gdje i bilo kada, kako bi organizirali sastanak, održali prezentaciju, radionicu ili obavili bilo koju drugu aktivnost koja će vam pomoći da saznate više o našoj cjelokupnoj ponudi.

Pronađite nas na društvenim mrežama