Cloud rješenja

Komunikacija i
angažiranost zaposlenika

Otvorena, ravnopravna i transparentna komunikacija zaposlenika čini poslovni kolektiv jačim, stabilnijim i konkurentnijim. A nastavno, komunikacija po principu poslovne društvene mreže dodatno motivira zaposlenike da se angažiraju u stvaranje poslovno vrijedne komunikacije, obzirom na široku rasprostranjenost i jednostavnost primjene social alata.

Microsoft Viva Engage – interna poslovna društvena mreža organizacije 

Viva Engage alat je iz osnovnog Microsoft paketa za poslovanje koji služi organizacijama za internu komunikaciju zaposlenika. Viva Engage podržava komunikaciju i povezivanje svih prema svima unutar organizacije po zajedničkim interesnim temama. Neformalnog je karaktera te ujedno služi kao alat za implementaciju željene organizacijske kulture u svakodnevni rad zaposlenika. Sadržaj je organiziran kroz tematske zajednice (grupe) unutar kojih zaposlenici participiraju ravnopravno svojim objavama i komentarima.

 

Za razliku od e-mail i chat komunikacije, Viva Engage osigurava da informacije kolaju između svih zaposlenika organizacije. I to one poslovne informacije koje stvaraju dodatnu vrijednost u konekstu dijeljenja znanja, najboljih praksi i iskustava zaposlenika.

Viva Engage
pruža

Prednosti Viva Engage poslovne mreže:

Za organizaciju:

  • usvajanje organizacijske kulture od strane zaposlenika
  • kanal za komunikaciju managementa s zaposlenicima
  • transparentna i otvorena komunikacija svih u organizaciji
  • dijeljenje dobrih praksi i znanja unutar organizacije
  • jednostavna tehnička implementacija

 

Za zaposlenike:

  • povezivanje s ostalim kolegama po zajedničkim interesnim temama
  • sudjelovanje u kreiranju dodane vrijednosti organizacije
  • prilika za dobivanje na vidljivosti unutar organizacije
  • izvor novih znanja, praksi i informacija koje unapređuju ekspertizu zaposlenika
  • jednostavnost korištenja mreže
Neke od mogućnosti Viva Engage alata:
  • Razgovor – klasičan razgovor (post), za pokretanje diskusije i razmjene mišljenja o nekoj temi.
  • Pitanje – vrsta objave u formatu pitanja, kad kroz objavu želimo prikupiti odgovore od članove. Vrsta objave kao pitanje nudi mogućnost označavanja jednog od odgovora kao najbolji odgovor, kako bi se članovima vizualno ukazalo na vrijedan i validan odgovor.
  • Pohvala – služi za objavu pohvala određenih osoba za njihov doprinos. Vizualno je istaknutija te sadrži imena pohvaljenih osoba i opis doprinosa radi kojeg se kolege pohvaljuju.
  • Anketa – objava u obliku jednog pitanja s ponuđenim odgovorima. Članovi imaju mogućnost odgovarati na anketu odabirom jednog odgovora, a distribucija odgovora je vidljiva svima.
  • Kratke priče (stories) – format objave do 3 minute videa, ili uz fotografije, koja služi brzom dijeljenju trenutnih aktivnosti članova mreže.
Kako uspješno implementirati društvenu mrežu Viva Engage? 

Iza svake uspješne i aktivne društvene mreže stoji uspješan i angažiran kolektiv. Upravo angažiran kolektiv okosnica je Adoption Advisory metodologije, koja stavlja naglasak na:

  • Definiranje relevantih poslovnih tema s ključnim ljudima u organizaciji
  • Priprema tematskih zajednica i inicijalnog sadržaja mreže
  • Stvaranje zajednice ambasadora, za dugoročno upravljanje mrežom i poslovnim temama
  • Promocija inicijative novog komunikacijskog alata i definiranih poslovnih tema
  • Tehnička i administrativna prilagodba alata

 

Zanima vas kako Viva Engage funkcionira u praksi? Javite se za demo alata i prolazak kroz metodologiju implementacije.

stats

Prijavi se na
radionicu

Uvodne radionice za upoznavanje s navedenim područjima Microsoft Cloud tehnologija, su besplatne za korisnike uz potrebnu prijavu

Pronađite nas na društvenim mrežama