intro image

Cloud rješenja

Intranet
Portal

Info portal

Olakšajte zaposlenicima snalaženje u moru informacija na način da im servirate one koje su u datom trenutku ključne za njih i poslovanje. Kroz info portal, to jest, Intranet portal na SharePointu osiguravate jednostavan pristup važnim informacijama i resursima organizacije na zajedničkom centralnom mjestu.

Prilagodba SharePoint stranica potrebama zaposlenika

Microsoft SharePoint platforma ističe se kao najpopularniji izbor za implementaciju komunikacijskog intraneta zbog svoje iznimne fleksibilnosti, prilagodljivosti specifičnim potrebama organizacija te visokih sigurnosnih standarda. Zahvaljujući modernom dizajnu, intuitivnom sučelju i mogućnostima integracije s ostalim Microsoft alatima, SharePoint olakšava provedbu komunikacijskog plana organizacije te omogućuje fokusiranje na pripremu kvalitetnog sadržaja i aktivno uključivanje zaposlenika u kulturu organizacije čime se jača njihov angažman i informiranost.

Scenariji primjene SharePoint Intraneta

Komunikacija

01

putem novosti i objava na intranetu, organizacija može komunicirati važne korporativne novosti, odluke i strateške ciljeve prema zaposlenicima. Intranet novosti su dostupne svim zaposlenicima organizacije na čitanje, što osigurava da će važne informacije doći do zaposlenika na svim razinama.

Organizacijske inicijative

02

slično kao i komunikacija na intranetu, SharePoint je odlična platforma za organizaciju i promociju internih inicijativa. Bilo da se radi o teambuildingu, konferencijama, edukacijama ili eventima – sve informacije i dokumenti vezani za inicijative se mogu dijeliti putem intraneta, u obliku novosti, dokumenata, galerija slika ili poziva na evente.

Dijeljenje dokumenata

03

intranet je najčešće mjesto za dijeljenje ključnih organizacijskih dokumenata – pravilnika, smjernica, uputa, predložaka i sličnih dokumenata koji su zaposlenicima korisni na svakodnevnoj bazi te omogućuju neometani rad. Svi takvi dokumenti su zaposlenicima dostupni za čitanje i preuzimanje, što zaposlenicima daje autonomiju i mogućnost samostalnog obavljanja posla.

Timska suradnja

04

za razliku od pasivnog dijeljenja dokumenata za čitanje, SharePoint također može biti mjesto za internu suradnju timova. Kreiranjem timskih stranica ili repozitorija dokumenata, određenim zaposlenicima se može omogućiti zajednički rad na dokumentima u oblaku, to jest, simultano uređivanje dokumenata, dijeljenje dokumenata putem linka te praćenje povijesnih verzija dokumenta.

Kako osigurati uspješnu implementaciju Intraneta?

Uz samu tehničku prilagodbu stranica, ključna komponenta uspješne implementacije jest organizacija poslovnog sadržaja na optimalan i intuitivan način, kako bi zaposlenici lako i brzo pronašli tražene informacije.

 

Adoption Advisory metodologija stoga se sastoji od sljedećih sastavnica:

  • Definiranje strukture Intraneta s ključnim vlasnicima poslovnog sadržaja
  • Brending Intraneta u dizajnu organizacije
  • Prijenos znanja na vlasnike pojedinih stranica o upravljanju sadržajem
  • Prijenos sadržaja i podešavanje ovlaštenja
  • Edukacija zaposlenika o strukturi Intraneta, poslovnim područjima i mogućnostima SharePointa
stats

Javite se za demo

Zanimaju vas mogućnosti SharePointa u službi Intraneta? Javite se za demo alata i prolazak kroz metodologiju implementacije.


Pronađite nas na društvenim mrežama