intro image

Social hub

Intranet portal na SharePointu

U današnjem poslovnom svijetu, komunikacijski intranet postaje neizostavan alat svake organizacije jer zaposlenicima omogućuje povezivanje, suradnju i dijeljenje informacija na jednom centraliziranom mjestu u oblaku. Putem intraneta zaposlenike se informira o važnim novostima, inicijativama i promjenama unutar organizacije. Kroz transparentnost, kvalitetnu komunikacijsku strategiju i dostupnost poslovnih resursa, gradi se snažna korporativna kultura koja postavlja temelje za uspješno poslovanje i rast.

 

Microsoft SharePoint platforma ističe se kao najpopularniji izbor za implementaciju komunikacijskog intraneta zbog svoje iznimne fleksibilnosti, prilagodljivosti specifičnim potrebama organizacija te visokih sigurnosnih standarda. Zahvaljujući modernom dizajnu, intuitivnom sučelju i mogućnostima integracije s ostalim Microsoft alatima, SharePoint olakšava provedbu komunikacijskog plana organizacije te omogućuje fokusiranje na pripremu kvalitetnog sadržaja i aktivno uključivanje zaposlenika u kulturu organizacije čime se jača njihov angažman i informiranost.

 

Namjena SharePoint intraneta u svakodnevnom radu

 

Najuspješniji intraneti ne samo da izgledaju dobro, već su prvenstveno usmjereni na pomaganje zaposlenicima da što učinkovitije obave svoj posao, te na promicanje inicijativa unutar organizacije. Niže su navedene najvažnije funkcije SharePoint intraneta:

 

  • Komunikacija – putem novosti i objava na intranetu, organizacija može komunicirati važne korporativne novosti, odluke i strateške ciljeve prema zaposlenicima. Intranet novosti su dostupne svim zaposlenicima organizacije na čitanje, što osigurava da će važne informacije doći do zaposlenika na svim razinama. Komunikaciju na intranetu preuzima interni tim za komunikaciju u suradnji s vodstvom organizacije i ljudskim resursima, kako bi objave bile dobro strukturirane, sadržavale važne i relevantne informacije te dokumente koji podupiru te objave. Vlasnici stranica mogu pratiti analitike pročitanih novosti, te po potrebi poduzeti dodatne akcije ako se ispostavi da informacija nije došla do svih zaposlenika.

 

  • Organizacijske inicijative – slično kao i komunikacija na intranetu, SharePoint je odlična platforma za organizaciju i promociju internih inicijativa. Bilo da se radi o teambuildingu, konferencijama, edukacijama ili eventima – sve informacije i dokumenti vezani za inicijative se mogu dijeliti putem intraneta, u obliku novosti, dokumenata, galerija slika ili poziva na evente. Organizatori eventa mogu prikupljati podatke o sudionicima, anketirati zaposlenike i ažurirati informacije koje se komuniciraju zaposlenicima.

 

  • Dijeljenje dokumenata – internet je najčešće mjesto za dijeljenje ključnih organizacijskih dokumenata – pravilnika, smjernica, uputa, predložaka i sličnih dokumenata koji su zaposlenicima korisni na svakodnevnoj bazi i omogućuju neometani rad. Svi takvi dokumenti su zaposlenicima dostupni za čitanje i preuzimanje, što zaposlenicima daje autonomiju i mogućnost samostalnog obavljanja posla. Administratori stranica održavaju dokumente na intranetu te paze da su ti dokumenti uvijek aktualni i u skladu s trenutnim organizacijskim strategijama i inicijativama.

 

  • Timska suradnja – za razliku od pasivnog dijeljenja dokumenata za čitanje, SharePoint također može biti mjesto za internu suradnju timova. Kreiranjem timskih stranica ili repozitorija dokumenata, određenim zaposlenicima se može omogućiti zajednički rad na dokumentima u oblaku tj. simultano uređivanje dokumenata, dijeljenje dokumenata putem linka te praćenje povijesnih verzija dokumenta. Ovakvim pristupom se sprječava kreiranje nepotrebnih verzija dokumenta, te se osigurava ažurnost poslovne i timske dokumentacije i kontrola nad izmjenom dokumenata.
Mogućnosti prilagodbe SharePoint intraneta poslovnim zahtjevima

 

  • Struktura
    SharePoint intranet je sustav plošne strukture – to znači da je moderni SharePoint organiziran kao sustav hubova i povezanih stranica. Povijest SharePointa je nešto drugačija, jer su nekada stranice bile organizirane u više hijerarhijskih slojeva. Moderni SharePoint izbjegava slojeve stranica jer to zahtijeva veliku količinu administracije, te se okreće plosnatoj strukturi s manje hijerarhijskih jedinica. Plošna struktura olakšava administraciju, ali i omogućava zaposlenicima da sami budu kreatori i administratori svojih timskih ili komunikacijskih stranica.Timske stranice su stranice koje u pozadini imaju M365 grupu i omogućuju povezivanje te stranice s Teams platformom. Timske stranice najčešće služe suradnji timova nad dokumentima koji zahtijevaju zajednički rad nad tim dokumentima.Komunikacijske stranice na SharePointu se koriste u službi intranet stranica – za organizacijsku komunikaciju i dijeljenje dokumenata prema svim zaposlenicima te nisu predviđene za timsku suradnju nad dokumentima.

 

  • Sadržaj
    SharePoint stranice se sastoje od elemenata koji su prilagodljivi i modularni za svaku individualnu stranicu – to znači da je svaka stranica fleksibilna po pitanju sadržaja koji se prikazuje kroz razne elemente. Microsoft ima na raspolaganju razne predloške stranica koje omogućuju brže postavljanje i korištenje stranice, ali se ona može i  prilagoditi potrebama organizacije. Sadržaj koji se prikazuje kroz elemente mogu biti novosti, razni dokumenti i mape, važni linkovi na interne ili eksterne sadržaje, često korišteni dokumenti, slike i slično. Svi navedeni elementi su u funkciji sadržaja stranice – on se prilagođava prema potrebi te se uvijek može nadograđivati. Sadržaj stranice se bira ovisno o funkciji stranice – ako je stranica komunikacijska i koristi se kao naslovna stranica portala, preporuka je obogatiti ju raznim sadržajem kako bi vizualno istaknuli važne informacije i dokumente. Stranice mogu imati i manji broj elemenata, ako se koriste kao na primjer, mjesto za pohranu dokumenata.

 

  • Dizajn
    Organizacija također može brandirati svoj intranet i podesiti svoje boje i logotip na stranicama, te upravljati osnovnim elementima zaglavlja i podnožja stranice. Najčešći dizajn elementi koji se koriste na stranicama su novosti, brzi linkovi, repozitorij dokumenata, galerija slika, pozivi na evente i slično, a u funkciji su dizajna jednako kao i sadržaja. Dizajnom upravljaju administratori organizacije kojima su dodijeljena vlasnička prava nad stranicom.

 

  • Prava pristupa
    Jedan od najveći benefita SharePointa je fleksibilnost prilikom dodjele i omogućavanja pristupa na intranet stranice i određene dokumente. Prilikom kreiranja stranica, administratori mogu dodijeliti prilagođena prava na razini stranice, repozitorija dokumenata te na samim dokumentima. Ovakav pristup omogućava ograničavanje i praćenje pristupa zaposlenika resursima organizacije, te osigurava da zaposlenici imaju pristup samo njima relevantnim informacijama i dokumentima.To je posebno korisno za timske stranice na kojima je možda potrebno određenim skupinama zaposlenika dati različite vrste prava nad dokumentima – prava čitanja, uređivanja ili prava vlasništva. Pristupom nad dokumentima i stranicama najčešće upravlja interni IT koji u dogovoru sa zaposlenicima na zahtjev omogućava ili onemogućava pristup određenom sadržaju na SharePointu.
Dodatna prilagodba SharePointa

 

SharePoint kao platforma može biti puno više od njegovih osnovnih postavki – može se dodatno prilagoditi putem Microsoft aplikacija kao što su Power Automate i Power Apps. Putem ovih aplikacija, mogu se razviti dodatni moduli koji se integriraju u SharePoint kao alati koji omogućuju obavljanje određenih poslovnih procesa u organizaciji. Ti procesi mogu biti jednostavni i kompleksni – od jednostavnih automatizacija i obavještavanja sudionika nekog procesa o izmjenama dokumenta, do potpuno prilagođenih rješenja za upravljanje dokumentima, ticketing sustavom, help desk rješenjem, organizacijom godišnjih odmora i slično. Mogućnosti su razne, ovisno o potrebama i resursima organizacije te dostupnim korisničkim licencama. Prilagodba SharePointa je moguća uz dubinsko predznanje rada na SharePointu te Power Apps i Power Automate alata.

 

Zašto organizirati intranet na SharePointu?

 

Danas organizacije mogu birati između desetak intranetskih rješenja i platformi. Zašto se SharePoint smatra vodećim od njih?

 

Sve organizacije imaju važne strateške ciljeve koji utječu na ponašanje zaposlenika i interno poslovanje. Ako želite biti sigurni da je vaš intranet uspješan, morate osigurati usklađenost sa strateškim ciljevima. Te ciljeve možete koristiti i za određivanje prioriteta inicijativa koje se promoviraju kroz intranet. Za razliku od mnogih tehnoloških projekata, intranet projekt nikada nije “gotov” jer će se prioriteti i interesi vaše organizacije s vremenom mijenjati. No, u bilo kojem trenutku potrebno je usredotočiti se na inicijative koje su najuže usklađene s vašim organizacijskim prioritetima i ključnim poslovnim dionicima.

 

Najveća prednost sustava SharePoint je njegova prilagodljivost. Platforma dolazi s velikim skupom gotovih značajki koje se mogu dodatno prilagođavati, što omogućuje stvaranje potpuno jedinstvenog rješenja krojenog prema organizacijskim potrebama. Zahvaljujući fleksibilnosti platforme, SharePoint intranet može postati sveobuhvatan poslovni sustav koji pokriva više funkcionalnih područja:

  • individualni rad
  • timsku suradnju i suradnju različitih timova
  • suradnju na razini cijele organizacije
  • komunikaciju i promociju inicijativa.

 

Iskoristite Microsoft 365 oblak i dostupne licence i obogatite Vaš svakodnevni rad internetom koji je krojen za potrebe vaše organizacije.

stats

Bilo gdje i bilo kad

Naši stručnjaci su spremni odgovoriti na vaš poziv bilo gdje i bilo kada, kako bi organizirali sastanak, održali prezentaciju, radionicu ili obavili bilo koju drugu aktivnost koja će vam pomoći da saznate više o našoj cjelokupnoj ponudi.

Pronađite nas na društvenim mrežama

Kolačići i slične tehnologije

Na našem web-mjestu upotrebljavamo kolačiće i slične tehnologije za spremanje, čitanje i obradu informacija na vašem uređaju. Na taj način poboljšavamo vaš doživljaj upotrebe, analiziramo promet web mjesta i prikazujemo sadržaj i oglase koji vas zanimaju. U tu se svrhu stvaraju korisnički profili na web-mjestima i uređajima. Navedene tehnologije također upotrebljavaju naši partneri.

Odabirom mogućnosti „Samo nužno” prihvaćate samo one kolačiće koji omogućuju pravilno funkcioniranje našeg web-mjesta. Odabirom mogućnosti „Prihvati sve” dopuštate pristupanje informacijama na svom uređaju i omogućujete društvu Combis d.o.o i njegovim partnerima da upotrebljavaju sve kolačiće u analitičke i marketinške svrhe. Vaši podaci tada mogu biti preneseni u zemlje izvan Europske unije u kojima ne možemo osigurati istu razinu zaštite podataka kao u Europskoj uniji (pogledajte članak 49. stavak 1. točku (a) Opće uredbe o zaštiti podataka). Pod „Postavke” možete odabrati sve mogućnosti i u bilo kojem trenutku promijeniti stanje svoje privole.

Više informacija možete pronaći u Pravilima o zaštiti privatnosti i na Popisu partnera.

Postavke kolačića i sličnih tehnologija

Na našem web-mjestu upotrebljavamo kolačiće i slične tehnologije za spremanje, čitanje i obradu informacija na vašem uređaju. Navedene tehnologije također upotrebljavaju naši partneri. Mi i naši partneri upotrebljavamo navedene tehnologije u analitičke i marketinške svrhe samo uz vašu privolu.

Upotrijebite gumbe pored željene mogućnosti kako biste dali ili povukli svoju privolu u bilo kojem trenutku. Ovu stranicu možete uvijek otvoriti iz podnožja na našem web-mjestu.

Dodatne informacije o privoli za prijenos podataka u zemlje izvan Europske unije 

Vaša privola također je osnova za prijenos podataka u zemlje izvan Europske unije (članak 49. stavak 1. točka (a) Opće uredbe o zaštiti podataka). Combis d.o.o. ne može jamčiti istu razinu zaštite podataka kao u Europskoj uniji. Primjerice, lokalne vlasti možda mogu pristupiti vašim podacima. Također mogu biti ograničena vaša prava koja se odnose na zaštitu podataka. Ako želite znati više, pročitajte naše informacije o obradi podataka u zemljama izvan Europske unije i pogledajte naš popis partnera.

 


Osnovna funkcionalnost web-mjesta

Ovi su kolačići uvijek aktivni i neophodni za pravilno funkcioniranje našeg web-mjesta.


Analitika društva Combis

Ovi nam kolačići pomažu da poboljšamo svoje razumijevanje ponašanja korisnika.

Pročitajte više

Kolačiće i analitičke tehnologije upotrebljavamo kako bismo bolje razumjeli kako se upotrebljava naše web-mjesto. Pomažu nam optimizirati naše digitalne usluge. Primjerice, možemo odrediti koliko ljudi posjećuje naše web-mjesto ili određenu uslugu. Također se upotrebljavaju za statističke procjene koje nam pokazuju kako ljudi upotrebljavaju naše digitalne usluge. Analiza se temelji na pseudonimiziranim podacima.

Popis partnera


Marketing društva Combis

Ove kolačiće upotrebljavamo kako bismo vam prikazali prilagođene oglase i sadržaj koji je relevantan za vaše interese.

Pročitajte više

Kolačići i slične marketinške tehnologije osiguravaju da vidite samo oglase koji odgovaraju vašim interesima umjesto nasumičnih oglasa. Također primjenjujemo određene marketinške tehnologije kako bismo provjerili kako korisnici reagiraju na oglase. To nam pomaže da stalno poboljšavamo svoje oglašivačke postupke.

Marketinške tehnologije također se upotrebljavaju na web-mjestima naših oglašivačkih partnera. To se zove preusmjeravanje oglasa. Omogućuje nam da vam prikazujemo odgovarajuće oglase i na drugim web-mjestima.

Marketinškim tehnologijama stvaramo pseudonimizirane profile o sadržaju i oglasima koje gledate. Te nam informacije pomažu da bolje razumijemo vaše interese. Također nam omogućuju da vam prikazujemo relevantne oglase na drugim web-mjestima.

Ako ste prijavljeni na web-mjestu, informacije o vašim prethodnim kupnjama, odabranim tarifama, mogućnostima i obnovama ugovora također su uključene u stvaranje oglašivačkih profila. Pritom se uspoređuju različiti ID-jevi sa ​šifriranom adresom e-pošte koju upotrebljavate za prijavu.

Neki se podaci nadopunjuju sociodemografskim informacijama (kao što su spol, desetljeće starosti i poštanski broj) i zatim upotrebljavaju za analize, preusmjeravanje oglasa i prikaz personaliziranog sadržaja i ponuda na web-mjestu društva Combis d.o.o i drugim web-mjestima. Naši partneri također upotrebljavaju ove podatke za svoje potrebe, npr. integriranjem podataka sa svojim podacima.

Ako date svoju privolu za upotrebu kolačića, također uzimamo pseudonimizirane podatke iz vaših ugovora kako bismo prikazivali personalizirane ponude na web-mjestu društva Combis d.o.o i drugim web-mjestima. Ti se podaci pridružuju vašim korisničkim podacima s pomoću kolačića ili anonimnih veza s e-poštom.

Popis partnera


Analitika putem partnera

Ovi kolačići pomažu nama i našim partnerima da poboljšamo nuđene usluge.

Pročitajte više

Na našim web-mjestima upotrebljavamo kolačiće i slične tehnologije u svrhu poboljšanja usluga. Ove tehnologije također upotrebljavaju naši partneri koji svoje usluge nude samostalno ili pod zajedničkom odgovornošću s društvom Combis d.o.o.

Podaci i informacije prenose se partnerima za potrebe analize, a ponekad ih partneri obrađuju za potrebe vlastite analize te integriraju s podacima trećih strana. To znači da se podaci o vašoj upotrebi digitalne usluge prikupljaju i obrađuju kako bismo bolje razumjeli i poboljšali proizvode i ponude.

Popis partnera


Pročitajte više

Mi i naši partneri upotrebljavamo kolačiće i slične marketinške tehnologije za prikazivanje prilagođenih oglasa. Neki od naših partnera djeluju neovisno ili zajedno s društvom Combis d.o.o. Upotrebljavaju navedene tehnologije za prikupljanje podataka u marketinške svrhe. Podaci se mogu upotrebljavati u partnerove oglašivačke svrhe, dalje obrađivati ​​i kombinirati s podacima iz drugih izvora.

Stvaramo profil pri svakoj upotrebi našeg web-mjesta. To nam pomaže da vam na drugim web-mjestima prikazujemo oglase koji su prilagođeni vašim interesima. Također mjerimo učinkovitost oglašavanja i prikupljamo dodatne informacije o vašem ponašanju na mreži.

Popis partnera